Vi er halvveis nå – eller er vi bare i begynnelsen?
I morgen skal vi i gang med modul 3 på kurset, og jeg kjenner at jeg gleder meg veldig til enda mer læring. Det er en bratt læringskurve i høyt tempo, så det er bra at vi har 3 uker mellom modulene. I løpet av disse ukene skjer det mye i mitt hode. Jeg bearbeider all […]
Vi er halvveis nå – eller er vi bare i begynnelsen? Les mer









