KUNDEHISTORIER
Les om kundene våre, og deres historier om samarbeidet med CoachTeam. Vi er stolte og glade på vegne av våre kunder.


Ingen er tankelesere
Det som foregår i hodet mitt, må uttrykkes klart og tydelig. Før kunne jeg være litt kort, jeg regnet med at folk skjønte hva jeg tenkte, sier daglig leder Hallvard Grindheim i Mitsubishi Electric. – Jeg har jobbet her i 23 år. De første årene var jeg den eneste ansatte. Jeg har vært innom de

Lederskolen har gitt oss en skikkelig verktøykasse
Med jevne mellomrom må det ryddes og sorteres i leder verktøykassen. For vi blir jo aldri utlært, som i livet generelt. Christine Hougaard begynte å jobbe i Mitsubishi Electric i 2019. – Året etter satte vi lederutvikling på agendaen. Jeg så at mange hos oss hadde fått lederoppgaver fordi de var flinke i faget sitt.

Å bruke visualisering som et lederverktøy
Å sette seg mål og visualisere, har gjort at jeg er blitt mer målrettet i arbeidet mitt. Linda Romsdal stortrives hos Mitsubishi Electric. –Det startet med et vikariat på kundeservice. Nå har jeg fått tilbud og takket ja til å bli med videre på salgsavdelingen. Arbeidsoppgavene er veldig varierte, noe jeg trives svært godt med.

Jeg har fått styrket egen lederrolle
Det å se seg selv litt utenfra, hvordan jeg fremstår, var nyttig Stian Norby har vært i Mitsubishi Electric i snart 15 år. – Jeg har jobbet på lager her i alle år. De siste ti årene, har jeg vært lagersjef med mer og mer ansvar. Jeg er selvlært, har aldri tatt noe lederkurs tidligere.

Ta kontroll over stresset
Stress er vanligvis ikke farlig Frida Charlotte Madsen Basma er rådgiver i NITO, Norges Ingeniør- og Teknologorganisasjon. Hun forteller at NITO, i samarbeid med CoachTeam – House of Leadership, arrangerer stressmestringskurs. Det er CoachTeam som står for det faglige innholdet. Kurset er et tilbud til medlemmene. Rådgiveren sier at stressmestringskurs definitivt kan være til nytte

Ledere ser nytteeffekten av 4MAT preferansesystem og prosessmetode
Marianne Nybakk, Personal- og organisasjonssjef i Odal Sparebank, er svært begeistret for 4MAT preferansesystem som hun ble sertifisert i hos CoachTeam.
4mat prosessmodell som arbeider med den lærende organisasjon har vi fått stor nytte av i banken.